Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

lite av mina dagar

Av Jessica - 29 juli 2008 12:49

oj dagarna bara rinner på fast jag inte gör nåt ^^

har lixom inte gjort nåt alls de sista dagarna utan bara varit hemma, dels för att det är så varmt så linus blir så gnällig när han är ute i solen och dels för att jag inte pallar av att åka buss någonstans långt bort så jag kan bada.


men jag kan börja med att skriva att jag fick fika sällis igår :D

Det var så att jag låg och tittade på tvn och hade linus på bröstkorgen för att han förhoppningsvis hade somnat och sovit en liten stund, men han kände verkligen inte för att sova, men helt plötsligt fick jag ett sms och det var från Sara! så vi messade lite och sen så kom det fram att hon och pierre skulle hälsa på mig och så köpte de med sig lite fika hit! så de kom och vi surrade lite skit och fikade och sara spelade lite på ds:et :P

men hon klagade mest att hon inte förstod nåt men ändå kom hon fram till första bossen på ett spel (;

Sen var de tvugna att dra och straxt efter det kom fredrik hem från jobbet, så då ringde han veronica och kollade om hon var hemma så han kunde hämta sängbordet där så de slapp de och eftersom jag har sagt att vi skulle hämta det ett tag så var de lika bra att äntligen få det gjort!

 och så åkte han och köpte mat efter det också, blev visst mAx för ovanlighetens skulle..

sen när vi hade käkat maten så kom vi fram till att det var riktigt varmt ute så vi ringde myrström för att höra om vi skulle dra och bada en sväng, så när han kom så ringde vi danne och så drog vi och tog oss ett snabb dopp!

sen hem och så såg vi på kung fu panda!

fyfan vilken rolig film!!!

den måset typ alla se!!! skrattade mig mest igenom hela filmen, den var lixom helt knasigt rolig!


förut en dag här i helgen, måste ha varit lördags..

då kom jag och sara på att vi skulle bada, så danne fick äran att köra oss eftersom fredrik jobbade.

så danne, jag och linus åkte och hämtade upp sara och sen så drog vi till kvantum för att köpa lite grejjer så vi kunde göra lite kycklingsallad :D

vi drog till bölesjön och när vi hade lagt ut våra grejjer så skulle naturligt lilleman ha sin välling så det blev att jag gav han vällingen och sara fick göra salladen eftersom vi var så hungrig :D

dock så råkade jag äta dressing med sallad och inte sallad med lite dressing.

på något knasigt vis när jag skulle tömma i dressingen på min sallad så kom det först jätte lite, och så skulle jag typ försöka tömma på lite till, då kom nästan halva flaskan kändes de som så när jag hade blandat ihop dressingen med salladen så såg det nästan ut som någon skum gröt! 

men vad gör det? det var juh iaf gott som tur var :D


vi badade och hade oss i den varma solen, och så kom ankmamman med sin bäs och skulle stjäla allt vi hade, även att ankmamman smakade på dannes tå :P


idag ska jag försöka rensa ur linus rum, men allt hänger på  hur mkt jag måste bära honom.

annars får jag väl göra det imorgon.


justja! jag ringde sofia igår!!!!

fyfan va jag saknar min lillasyster nu..

men jag får se det så här, det är mindre än en månad kvar tills hon kommer hem, det är bara typ 3 veckor kvar :D

23 agusti kommer hon.

åååh, hon har varit borta så länge, tårarna kom igår kväll efter jag hade lagt på, men inte så mkt som jag trodde att de skulle göra ;P


men nej, nu ropar lilleman på mig, bäst jag springer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards