Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

Skoj!

Av Jessica - 25 augusti 2014 22:29

Vilken bra start Agnes hade på dagis förra veckan! Gick verkligen så bra att lämna henne och hon har haft skoj där. Nu har hon även varit sur för att hon inte ha fått vara på dagis alla dagar, så det är skönt att veta att nu fungerar det och att jag slipper få dåligt samvete eftersom hon hade det så jobbigt förra året.

Var till tandläkaren förra veckan.. Har smått ångest över det, inte för att det var något negativt. Hade inget hål eller så, men! Det är alltid ett men känns det som. Jag har en visdomstand i underkäken som växer utåt mot kinden. Kommer snart behöva (tvungen) att operera bort den. Går och kruvar mig för det så mycket. Tandis sa även att det är vanligaste att det uppstår komplikationer och infektion i dessa operationer. Och med min tur så lär det bli allt möjligt! Haha, nu ska jag inte vara negativ men det är lite så det känns som. Nu ska vi bara invänta att tanden antingen kommer fram lite till eller att jag får något problem med den.

Annars då?!
I helgen var det kräftskiva med vänner! Det var en riktigt kräftskiva med kräftor, alkohol, sång, lekar, dekorationer, lekar och helt gäng med härliga vänner. :-)

Jag ska återkomma något inlägg framöver med bilder och då ska jag berätta om allt.

när blev hon så här stor?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards