Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Ännu en vecka

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29

Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt.
Jag tror att det har blivit fel för henne då det har blivit en jätte stor barngrupp för de har slagit ihop 2 avdelningar. Så nya fröknar, nya barn och nya lokaler gjorde nog så hon har haft det lite tungt. Att hennes ena bästis var sjukt tills torsdagen gjorde inte saken bättre!

Men nu siktar vi in oss att det kommer gå toppen bra igen på tisdag.

Linus har det toppen och klagar aldrig! Han små gnäller på mig ibland när jag hämtar honom på Loppan att han måste gå hem så tidigt. Jag hämtar honom kl 16 så egentligen är det inte så tidigt ändå.
Men jag är glad att han trivs på förskoleklassen och fritids. Han tycker absolut bäst om fritids säger han, för där får han leka med storkillarna så mycket. Så det är skönt att en av barnen är lätt att lämna!

Barnen har roat sig med att göra en "kattenihattenbil" igår och idag. Så nu kör de runt runt här hemma och fnissar och skrattar hela tiden. ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 25 augusti 2014 22:29


Vilken bra start Agnes hade på dagis förra veckan! Gick verkligen så bra att lämna henne och hon har haft skoj där. Nu har hon även varit sur för att hon inte ha fått vara på dagis alla dagar, så det är skönt att veta att nu fungerar det och att jag ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards