Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Kalasat hela dagen!

Av Jessica - 1 augusti 2011 20:21

Idag har vi varit på 3års kalas för Melvin.

Vi åkte bort till södermalm för att försöka hitta hem till dem, visste direkt vart gatan ligger och i vilken "korsning" de bodde. När vi kom dit skulle vi ta och parkera bilen efter gatan, först fick vi funderar ut vilket datum det var och sedan var det där med datumparkering. Hur var det nu då?

Udda datum, udda nummer? Eller var det så att man inte fick stå där då?

Hur som helst så ställde vi oss bara efter gatan där det stod några andra bilar och hoppades på att parkeringsvakterna inte skulle ta en tur dit upp. Vilket de antagligen inte gjorde då vi inte fick böter. Eller så stod vi på rätt sida. :P

Barnen lekte på med Melvin och Nelly, vi fick massa god fika och det var trevligt som bara den.

Så vi tackade Fredrik och Sofie för dagen!!!


När vi hade spenderat några timmar där så kan jag lova att Linus var färdig! Han somnade gott en timme så det var härligt att se!


Har suttit och räknat och planerat med Fredrik nu på kvällen också. Försöker få ihop allt som ska köpas och allt man vill köpa. På någotvis verkar det aldrig ta slut. ;P


Till helgen blir det en sväng som vi ska åka iväg iaf! Det ska bli mysigt!! Blir en tur upp till Ljungaverk då nämligen!!

¨

Nu vill barnen visst ha välling, dags att skynda!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards