Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

veckorna rusar förbi

Av Jessica - 15 augusti 2011 20:42

Det går som vanligt för fort. Varje dag tänker jag att jag måste skriva om allt vi har gjort, att den här semestern har rusat förbi och det känns som vi inte har hunnit med något nästan.

Vi har målat om här hemma, håller på måla. Vi har varit upp till Ljungaverk och träffat Lena och alla däruppe.

Har umgåtts lite med vänner, lekt, badat, myst och njutit av livet. Fredriks första jobb dag idag efter semestern och denna gång kände jag inte ens att det skulle vara skönt att komma tillbaka till "vardagen". Jag har haft ångest, har känt att vi behövde längre ledighet tillsammans!


Allt mer och mer känner jag att lägenheten krymper, Agnes tar mer och mer plats! Jag ger det här till nästa sommar, har vi inte lyckats köpa en ny större lägenhet i den här förreningen då blir det någonannanstans!

Vill riktigt inte flytta härifrån ännu heller, skönt att ha gården här ute med alla barn och Linus leker med alla.


Igår när vi cyklade till ICA satt barnen i cykelvagnen och när vi rullade förbi alla andra barn ropade de på honom och vinkade till honom. När vi kom tillbaka då frågade de om han fick leka ute en stund med dem. Klart han fick det, hann inte ens med att se vem han sprang iväg med. Men Freja var snäll och berättade att det var med Love som han sprang med.

Så sånt är så skönt. Önskar vi kunde få en större lägenhet fort!


Hösten är här nu, det märks. Löven börjar ändra färg och regnet har kommit. Kallt i skuggan men jätte varmt i solen.

Vi myser av det nu faktiskt!


Den här målerihistorian som jag fick för mig, vilket projekt! Jag vet inte dirket om det är min grej, tur jag inte valde att bli målare iaf.

Tur Johanna var med när jag började annars hade jag slängt ut allt tror jag. :P

Har lite mera att måla men jag har lagt det på hyllan en liten stund för jag orkar inte, blir så less påengång när jag har börjat med det!


Men här hemma kommer det bli fint, den saken är klar.

Ni kommer få se före och efter bilder..


Nu ska jag kramas och mysa med Linus innan han tänker somna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards