Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Jessica - 20 oktober 2011 12:42

Då försöker vi igen då.

Barnen har legat sjuka så det har inte funnit tid eller ork att skriva igen.

Så kan det visst bli när man har två små att ta hand om. Nu är de friska och ganska kry, Linus mår fortfarande inte tipp topp. Förstår inte riktigt vad som är felet, idag vaknade han med huvudvärk igen.

Men det verkar har gått över, han fick följa med mamma och  Bodil ut till birsta. De tog syskonvagnen så att han kan åka om han inte orkar. Dessutom sa jag till mamma att hon får ringa om det är något så får jag hämta barnen helt enkelt.

Tänkte ta vara på den här lilla stunden utan barn genom att dammsuga riktigt och torka golvena nogrant.

Det är lika bra att göra det riktigt riktigt nu när de är borta. Och då behöver jag inte stänga in dem i något rum för att de inte ska dra omkring alla leksaker som bara måste fram bara för jag ska dammsuga. (;


 Vi har föresten bestämt vart vi ska vara till jul. Tomten ska visst hem till barnen farfar i år. Så det ser vi framemot, lika bra att vi bestämde det i tid så att vi vet.

Linus längtar efter tomten och han ska visa Agnes att tomten inte alls är farlig och att man får paket av tomten. Det är rätt snällt att han vill visa sin lillasyster allting. (=


Vi har också suttit och spånat lite på julklappar som ska inhandlas. Det där kommer bli svårt i år för vi har ingen aning vad vi ska köpa till barnen överhuvudtaget.

Eller Agnes har vi väl lite koll på, det är bara små saker ändå. 

Jag vet iaf vad de ska önska sig av sin morfar och det är ju hur bra som helst att man kan säga till en iaf! 

Dessutom tror jag att morfar är den som har svårast att komma på något till dem. (;

Men jag vet att pappa blir glad om man kan säga något speciellt som han kan köpa till dem och att de nästan alltid får sakerna om det är något rimligt. 


Nej nu går det inte att sitta här något mera, plocka ur diskmaskinen och stopp in det som finns sen ska jag ta golven. Ska försöka få rent under soffan också vilket inte är hur lätt som helst men det går nog ändå.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards