Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Skojakt!

Av Jessica - 31 juli 2012 10:25

Idag måste jag iväg på en liten skojakt. Måste hitta skor som passar till klänningen så jag har några skor att ha på fötterna på bröllopet! Jag är inte helt sugen på att gå en sådan jakt idag men jag måste göra det utifall jag inte hinner eller inte hitta några.
Kom iväg och klippte Linus igår nere hos Caroline Leek. Världs bäst att hon klämde in honom 20 minuter efter att vi ringde då hon drog på semester till Spanien idag!
Ibland måste man få ha lite tur med sig också! (:

Annars är vi så gott som färdiga för en helg i Stockholm! Underbart att få gå på bröllop och få vara lite avundsjuk på brudparet. Jag får fortsätta drömma om att jag själv får stå inför nära och kära någon dag! (;

Dags att göra oss i ordning för den där skojakten och jag ska skicka iväg Linus med Nillan. Hon ska iväg till trollskaskogen med honom. Han är alldeles överlycklig att han ska få vara med Nillan utan mig, Fredrik och Agnes!
Skönt att veta att han trivs med sin gudmor! ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards