Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Jessica - 13 augusti 2012 15:22

Alltså, mina älskade barn och min älskade sambo gör mig helt galen emellan åt! Jag saknar minst 6 sammanhängande timmars sömn i två nätter i streck!
Antingen ska det snarkas så fruktansvärt från någon av dem, mannen är inte alltid den värsta. Barnen är otroligt duktiga på att drs timmerstockar eller så låter det som någon håller på att kvävas av sina egna snarkningar. Sen har vi de här drömmarna som ställer till mycket, Linus "pratar" mycket i sömnen. Agnes, lillstumpan måste vara i någon hemsk fas nu när då hon har mardrömmar. Hon vaknar helt hysterisk på nätterna och är så ledsen. Lillkudden hennes är ofta blöt för hon har haft tårar som runnit i sömnen.

Någon gång i framtiden kommer sömnen. Det måste vara så! Det kommer bara susa iväg och då kommer man bara vilja att de inte sover hela tiden. Då ska jag sova, det lovar jag.

Jag är så otroligt glad av min egna familj, att de är så underbara. Jag skulle aldrig någonsin byta ut dem mot något!! Finaste barnen och underbaraste Fredrik! All kärlek till dem trots vi har våra mindre bra stunder. <3

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards