Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Sista april

Av Jessica - 30 april 2013 13:04

Sista april, det betyder att det är Valborg. Ikväll är tanken att vi ska iväg och kolla på någon brasa med barnen. Tror vi skulle gå till Kubenplan och kika lite där. Blir nog mest spännande för Båds barnen skulle jag tro. Sista april, helt galet fort tiden har gått. Det är sommar alldeles snart, då ska vi njuta av all den lediga tid vi har och bara ta vara på varje sekund. Vet att tiden kommer rusa iväg och helt plötsligt står vi där i höst då dagis, jobb och förhoppningsvis plugg börjar. Det är då det kommer vara ett riktigt mera pusslande för att gå tiden att ihop tillsammans. Att studera heltid på högskolan är helt annat än att läsa olika kurser på vuxenutbildning. Där har jag läst det enda jag har behövt men det kommer bli annorlundare till hösten om jag kommer in.
Om jag inte minns helt fel så ska vi iväg på pannkakslunch imorgon hos Fredriks mormor Anita.
Skönt med en ledig dag så här mitt i veckan, sedan på onsdag eftermiddag/kvällen är det dags att försöka laga bilen! Hoppas det går bra så vi kan åka och på en dropin besiktning så vi kan köra allt skrot på fredag.

Helgen kommer gå åt att plugga då jag inte har kunnat börja ännu pga olika orsaker. Fick en vikarie vilket gjorde att det blev en miss att skicka ut information om vilken bok man skulle ha. Sedan gick det inte att komma in på sidan på hela dagen igår då de har haft något fel. Så på fredag verkar det som jag kan börja riktigt, om min bok har kommit till då. Är smått stressad då första delprovet är den 8e och jag hoppas att det kommer gå bra ändå...
Klart det kommer gå bra helt enkelt!

Dags att vara med barnen lite.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards