Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Jessica - 27 mars 2013 10:34

Igår på eftermiddagen var vi iväg till Matfors och badade.
Hade bestämt med mamma att hon skulle följa med mig då det är totalt omöjligt att hålla reda på två vilda badbarn själva. Mina två barn tror nämligen att de kan simma helt själva och att inget farligt kan hända alls! Att åka den stora kanan på det djupa är ju inget problem, ja visst hjälper armpuffarna dem men de hjälper ju bara till litegrann.
Fredrik jobbade halvdag då han hade lite tid att ta ut så han följde med också innan det var klart. Skönt och mysigt var det att komma iväg allihopa. (:

Jag trodde någonstans att Agnes hellre ville vara på delen för de mindre barn men så fel jag har då hon helst av allt vill åka kana eller göra kanonkulan från kanten mest hela tiden.

Idag tror jag vi ska plocka lite kvistar som vi ska ha till påskris. Och så tar vi och leker ute hos mamma. Ska få kaffe i lekparken så det kommer bli toppen då det är riktigt härligt väder ute!

Nu ska vi börja göra oss i ordning för att åka.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards