Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Jessica - 26 juni 2013 22:32

Imorse efter frukost körde vi ut Fredrik där han är på kurs/utbildning vad det nu var. På fredag eftermiddagen tror jag att vi ska hämta honom om det inte är så att så att han får ta bussen hem. (;
Annars då?
Barnen lever och Linus verkar ha kommit undan med bara snorighet med sin förkylning så det är skönt! Nu hoppas jag att Agnes är frisk i magen imorgon, för hon har inte haft ont alls idag.
Då vi har varit hemma så många dagar och inomhus så höll barnen på att riva stället idag, så eftermiddagen fick jag nog så jag tog med mig dem till mamma för att få en kopp kaffe och hoppades på att de skulle vara lite lugnare där men så fel jag hade. De skulle leka vilt och retas med varandra ändå.
Så jag har lovat att vi ska hitta på något imorgon med dem. Så vi får se vad det är för väder på vad vi ska göra.
Mamma ska iaf komma hit först och främst, det har barnen bestämt för det var så längesedan mormor var här!

Annars då?
Vi väntar på spänning att få smaka lite jordgubbar och förhoppningsvis någon tomat och paprika någon gång. Tomaterna ser ut som det kommer hända något på för plantan växer sjukt mycket! Paprikorna tar sig sakta men säkert..

Det växer!

Det är nära nu!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards