Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

Linus hade ett seriöst samtal med mig en kväll när han hade lagt sig

Av Jessica - 4 februari 2014 21:02

Mamma, du får aldrig någonsin lägga min Pella i förrådet. Han är min absoluta bästa vän och jag älskar honom så mycket och dessutom är han bara min. Min bästa Pelle, min älskade Pelle.

Den här lilla kaninen från Pop har varit med om väldigt mycket och han är ganska nött och sliten med ett par hål här och där men vilken kär ägodel det är för Linus.

Hemma fronten då?
Linus är feberfri och har bara lite hosta kvar.
Jag är feberfri, knappt snorig, lite hosta men väldigt hes.
Agnes var feberfri fram till lunch sedan var det dags igen. Men den gick aldrig över 39 som tur var. Lyckades få i henne 1,5 korv skiva och någon msk makaroner till lunch. Fick några små mariekex till fika och så fick jag i henne ungefär samma storleken på middagen som till lunch, fast denna gång ris och korvstroganoff. Hon har sjuk hosta, blir liksom värre med sin astma dessutom. Och så snorig så det känns inte som det tar slut. Men hon har varit uppe och spelat ett brädspel en sväng idag och så fick hon åka vagn till Ica. Inne på Ica gick hon själv för hon skulle handla. Så det är betydligt bättre med henne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards