Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Öroninflammation den här gången

Av Jessica - 15 februari 2014 20:52

Vilken helvetes natt vi har haft här hemma. Sömnen ligger på otroligt många timmars minus idag tack vare att Agnes låg och grät över sitt vänstra öra. Ringde 1177 igår kväll för vi behövde råd, hade naturligvist gjort allt vi skulle. Nässpray, alvedon, sitta upp osv. Men de sa att om hon fortfarande hade ont när hon vaknade skulle vi ta med henne till primärvården. Vaknade, åt frukost och grejade lite och Agnes klagade jätte mycket på sitt öra och dessutom hade hon fått feber igen. Bara klä på henne och så bestämde vi att Fredrik fick åka med henne. Läkaren konstaterade fort att hon hade öroninflammation. Var precis det vi trodde också, hade hoppats lite på vaxpropp så man kan göra något åt det.. Nu är det bara att vänta, antingen blir det bättre eller så blir det värre.

Linus var iväg på en dagiskompis kalas idag! Det tyckte han verkligen om och det var en glad kille vi hämtade upp när det var slut! De hade lekt, lekt och lekt lite till och sedan fikat. Och efter det så hade de lekt ännu mera och lekt lite till! (:
Skönt att höra att han tycker det är skoj! (:

Nu sover Agnes har bredvid mig i sängen. Hon sitter upp så hon ser ut som en liten padda. Våran lillpadda <3

Man ska äta glass när man är sjuk och så är det skönt att hålla i örat också!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards