Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Underbara vädret

Av Jessica - 18 februari 2014 12:49

Känns som det är vår ute. Igår var vi ute hela dagen mer eller mindre. Det byggdes flera snögubbar, borgar, åktes madrass och grävdes en massa i snön hela tiden. Barnen vsr svettiga och overallerna var jätte blöta när vi kom in. Trodde barnen skulle behövs byta kläder då de såg hemsk blöta ut. Men de var inte blöta, inte ens om fötterna trots de hoppade i vattenpölarna. (:

Jag borde ta och köpa fodrade regnkläder åt barnen men något inom mig vill att det ska vara vinter ett tag till. Om en månad kan våren komma, men inte ännu.
Snart är det dags att börja fundera på alla presenter också. Fredriks är väl nästan klar, mamma vet jag iaf vad vi ska köpa till henne. Sedan har vi Agnes, det borde inte vara svårt att komma på något åt henne men det börjat bli svårt det är samma saker som hon önskar sig som hon har. Men något rosa, lila och tjejigt är fortfarande som det ska vara. Gärna med Kitty eller My little pony. Men det är inget måste så det borde finnas massa saker. (:
Tur att hon älskar att få kläder också. (;

Sedan har vi vänner, vänners barn och andra nära släktingar som fyller år. Så nu är den mest kalas intensiva tiden framför oss. Brukar vara lite skönt att kunna ha ledig tid i slutet på april. (;

Dags att äta lite lunch innan jag ska hämta hem barnen från dagis. Och jag hoppas att Agnes har haft det bra på dagis, hon vart nämligen ledsen vid lämningen idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards