Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Det ska synas!

Av Jessica - 20 februari 2014 22:13

Lämningen idag gick så där med Agnes på dagis idag. Det hela började hemma när vi skulle klä på oss med att hon började klaga att hon hade så ont i örat. Men fröknarna sa att hon hade inte sagt något alls under dagen så det var förmodligen ett försök att vara med mamma hela dagen! (;

När vi kom in till Linus avdelning så kom en fröken och sa: Linus ser inte riktigt ut som han gjorde imorse.
Min tanke då var att han har klippt håret/slagit sänder sig...
Precis då kom han springande, han hade skrubbat hakan och sedan fick jag se att han hade lyckats skrubba sönder tandköttet. Hade han haft framtänder i överkäken så hade han förmodligen tappat dem idag. Han hade visst dragit en vurpa i pulkbacken tror dem. Han säger att det var där han gjorde illa sig. Men han hade inte sagt något fören han hade kommit in och tvättat händerna. Då hade han börjat gråta nämligen. Han berättade för oss att han hade gjort sig illa i backen men det gjorde inte så ont så man behövde gråta. Men när han tvättade händerna så smakade det massa blod och då hade han tittat i spegeln och sett hur han såg ut vid tandköttet och då hade han blivit så rädd.. Lillgubben min! <3
Men jag vet att han har haft skoj iaf! (:

Imorgon måste vi åka och handla en present till E på Linus dagis, få Linus ska iväg på kalas igen på lördag. (:
Tror jag ska försöka ta en fika med Agnes och Fredrik då. Så hon får göra något annat också! Får se på lördag vad lillgumman säger.

Nu måste jag hoppa i säng. Är så trött så jag har varit påväg att somna flera gånger nu ikväll!

Det gör bara lite ont att bita på något hårt (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards