Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Jessica - 13 juli 2014 20:29

Idag så bestämde vi oss att vi skulle åka och bada. Fredrik drog iväg ett sms till sin mor för barnen ville bada med dem eftersom vi inte har gjort det ännu. De fick se om de skulle komma dit. Vi grejade på lite här hemma och så åkte vi. Medan vi kör får vi sms att de redan hade kommit dit så vi fick 2 glada barn i bilen. Badade i det kalla vattnet och sedan blev det mest att hålla koll på barnen. Fikade och surrade en massa. Det känns lite som att det är sånt man gör när man är ledig och det är fint väder. Allt eftersom tiden gick så började det molna på sig så när det var grått ute så åkte vi hem. En liten stund efter vi hade kommit hem så kom regnet!

Blev att vi pysslade på lite här hemma nu ikväll bara. Rätt skönt att bara vara hemma en stund och inte göra något alls. Nu hoppas jag att det fortsätter att vara lite halv dåligt väder ett par dagar för min kropp behöver det. Har hemskt mycket soleksem nu..
Men men, sånt är livet!

En annan sak, Agnes alltså.. Hon är en mycket rolig liten figur. Hon är en riktig bestämd dam på vad hon ska ha för kläder. Jag tar fram något jag tycker hon ska ha på sig och hon går och tar fram något helt annat.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards