Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Jessica - 28 november 2008 13:00

idag fick jag betala mina räkningar (=

jag hade ju varit så duktig och glömt det här med föräldrapenningen..

så jag fick pengar för 2 dagar först..

men jag ringde in och de ordnade så jag fick resten idag!

*tur*


annars gick natten helt otroligt fort, helt sjukt!! lilleman vaknade typ bara 4 gånger och han somnade om jätte fort också!! var mest bara att ge nappen!!!!

förstå hur utvilad jag är :D

orkar till och med röjja lite här hemma nu!

linus sover fortfarande ute på balkongen, han har sovit sedan 10:30!!!

så jag tog en power nap medans tvättmaskinen gick klart!

så jag har hängt upp den också nu..


igår var det meningen att vi skulle åka och köpa en vinter jacka åt mig.. men när vi kom ut till birsta så orkade jag inte så vi åkte hem igen och fredrik åkte iväg på after work med Jerds grupp (hon stavar faktiskt så)

och linus och jag badade och sen så somnade vi båda.


nu hör jag hur han ligger och bökar i vagnen, tur han sitter fast i åkpåsen för annars så skulle han förmodligen ramla ur vagnen.

tanken är att jag ska försöka få ordning på lite saker här hemma i dag så att jag kan sätta upp julstjärnan och adventsljusstakarna i helgen. kanske idag till och med. allt beror på om sofia kommer hit eller ej efter skolan.


gaaah, nu ropar linus, bäst jag springer dit

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards