Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Jessica - 30 november 2008 08:50

omg säger jag bara!!

linus har typ sovit i två nätter nu!!!!

han har bara vaknat en enda gång varje natt och sen så har han vaknat kl 6 och velat stiga upp :D

whieeee glädjeruset går genom kroppen så fort man upptäcker hur mkt man har fått sovit nu!!

igår kväll så grejjade vi på med lite julstjärnor och ljusstakar.. och vad är det gör ute när man tittar ut?

jo det tamifasiken spöregnade!!! va fan händer?!?! hur är det tänkt att det ska regna när det nästan är december?

tappade humöret på en gång och så gick man och la sig och hoppades på att det skulle ha slutat regnat nu och kommit snö i stället, men nej! det regnar nu också!!!!


är väl tänkt att man ska gå ner på julskyltningen idag, men eftersom det regnar så tror jag ist att det är att fortsätta skruva ihop skåpen till köket ist och så måste jag ta upp julgranen och alla julgrejjer eftersom vi ska ha lilla julafton på tisdag. 

vet att det är tidigt med lillajulafton men vad gör man inte?


det var så att natten till lördag fick jag ett telefonsamtal där Sofia frågar om jag kan låna ut nästan 5000:- till henne, ehum ja visst kan jag göra det.. börjar fundra och är lite yrvaken och så kom jag att tänkta på att jag måste kanske fråga vad hon ska ha pengarna till? så säger hon, men jag köper en resa till tunisien nu och så jag åker på torsdag och kommer hem den 6e januari..

så hon betalar resan och sånt och sen kom jag på att fan, hon missar ju lite i skolan när hon åker så jag frågar vad lärarna sa om hennes ledighet. typ..

Har du fått ledigt förresten?

oooj, det har jag glömt bort, tror du jag får ledigt?

Men inte vet jag det heller lillagumman, men du får väl säga som det är att farmor kanske inte lever så länge eftersom hon är dösjuk?..

ja jag gör det och sen får de väl ta studiebidraget isf, jag ska träffa farmor en sista gång iaf..


så sen så bokade vi att hon måste ha lillajulafton innan.. så på tisdag är det den enda tid som passar eftersom på onsdag ska hon packa och allt sånt och torsdag morgon åker lillfisen min iväg igen..

så den här julen vet vi faktist inte alls vart fasiken vi ska vara... har vi tur i oturen så kanske vi kommer vara hemma här bara jag, fredrik och linus också.

det kan vara mysigt det också, bara det att jag är inte så super sugen på att laga all mat till bara oss! För fredrik vill ha allt på sitt julbord och han struntar vart han är bara han får julbord! :D



nu ska lilleman få gröt!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards