Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Jessica - 8 april 2008 14:40

igår var jag upp till sjukhuset och gjorde en CTG-kurva.

Det började när jag kom upp dit att jag var så kissnödig så jag höll på dö, och någonstans i bakhuvdet hade jag fått för mig att jag skulle lämna urinprov så morsan fick fråga personal om jag skulle lämna och det var helt rätt, så jag sprang på toan och lämnade urinprovet, sen så var det bara för mig att gå in till rummet och lägga mig och bli fastspänd med grejjerna, och han den lilleknodden ville inte helt vara med på noterna, alltså, hjärtljudet hörde man fint och sånt men han ville naturligtvis inte röra på sig just då!

så jag fick dricka massa kallt vatten och buffla lite på magen och sånt men inte rörde han på sig iaf :P

så innan det var färdigt fick jag lägga mig på sidan och då jävlar blev han inte nöjd iaf, då satte han igång att göra volter och sparka och slå och röra på sig hur mycket som helst, fast det inte riktigt finns så mycket plats där eftersom han är för stor!

Men sköterskan sa att det var en bestämd lillen krabbat jag har :D

Sen iaf så fick jag och mamma gå och sätta oss i väntrummet och enbart vänta 45 minuter på läkaren, men allt gick bra och proverna jag tog hos barnmorskan visade inget alls och diabetesgrejen som de tog i blodet (inte blodsocker) utan nåt isf glukosbelastningen visade på att jag inte har diabetes! vilket jag redan kunde räkna ut själv, men läkarna blev tysta iaf :D

och sen var det bara att gå till bussen och åka till mamma, så efter de så  tog vi bussen till stan ochfredrik slutade då också!

så vi åkte till mamma och var där tills det var dax att gå och kolla på en lght :D


sen var det bara hem, käka lite, badade en sväng, softade framför tvn och sen sova..

så idag har jag inte gjort så mycket, fick besök av mamma förut en sväng, hon kom och fikade lite och pratade strunt och det!


nee, nu göra nåt annat

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards