Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Jessica - 28 december 2009 10:21

Jaha, nu har det gått hur länge som helst sen jag skrev sist. Men det har inte funnits tid till att sitta vid datorn eller ens ork. Har varit så trött på kvällarna och vi har haft jätte mycket att göra.


Vad händer här då?

Inte så otroligt mycket, Fredrik jobbar. Linus är snorig men mest go och glad ändå. Magen växer och igår hade jag jätte ont igen.  Men imorgon ska jag till barnmorskan så då ska jag prata med henne om det här. Det känns som det inte är helt riktigt som det ska eftersom jag får så ont emellanåt. Och antar att rädslan kommer sitta kvar efter Nora fast det har gått så lång tid.


Idag däremot så ska jag ner på af och skriva in mig. Lite dåligt planerat av mig att inte kolla hur många mammadagar jag hade kvar, skulle ju ändra det där och spara så pass länge eftersom det inte är så länge kvar tills den 9/4. (;

Tiden går otroligt fort och jag och Fredrik har massa saker att ordna! Men det hinns aldrig med.


Julafton förresten, då var vi rätt många här typ 16 st tror jag det blev med Linus.

Jag, Fredrik, Mamma, Ridha, Sofia, Bodil, Fatima, mormor, Rolf, Roger, Bengt, Marianne, Robin, Rickard, Mikaela och Linus.

Känns som jag fick med alla tror jag?..

Var Frida och hennes famil + Kjelle och Bea som inte kom. Var lite tråkigt att alla inte kom men sånt är livet. Tyckte iaf att det gick bra fast det var lite små trångt men det var skoj att umgås allihopa ändå.

(=

Linus fick bara jätte bra presenter!


Juldagen var vi nere hos Örjan och där blev det mera julfirande och mera julmat och ännu mera paket.

Annandagen var vi hos Maria och Johan och firade jul! Gissa vad som blev där? Ännu mera paketöppning och julmat.

Så igår var jag glad över att allt var över så vi kunde äta lite mera "normal" mat. :P

Tycker inte om julmaten så det har varit lite tungt. ;P


Ikväll ska vi till matfors och förhoppningsvis kunna laga bilen. Servo oljan läcker som bara den, måste fylla på 1 l varje dag så det är så skoj så. Det blir så billigt :P

Sen har dessutom  airbaglampan börjat tokblinka så vi måste lämna in bilen och hoppas att det inte blir allt för dyr kostnad det här. Blir lite less att allt ska komma nu. Kunde väl ha kommit lite senare när det inte är så mycket snö och kallt ute. (;

Tror man blir lite bortskämd när man har bil.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards