Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Jessica - 30 december 2009 15:17

Man ska aldrig bli brydd över något, chockad eller var det inte alls så oväntat?

Blir intressant att se.


Men ändå, sitter och försöker komma på olika maträtter för en vecka och det är mycket svårare än vad man tror vissa dagar. Känner inte alls för någon mat och kan inte komma på något som var längesen heller.

Kanske beror det på att jag är snorig och har fått ont i halsen?


Hade nästan en tanke på att skicka iväg Fredrik och Linus på en egen handling ikväll så hade jag kunnat få lägga mig ner och bara slappna av lite i ett bad eller så. Eller bara lägga mig och vila på sängen helt själv en liten stund. Men frågan är om man kan göra det om man inte skriver upp exakt vad som ska handlas, för antingen blir det helt fel saker eller så handlar han inget utan då får vi åka någon dag nu snart ändå.


Sitter även och svär över min jävla dator. Kör ett operativsystem som heter Mobiln 2.1 Det är jätte bra och jätte enkelt förutom vissa saker som inte alls vill fungera. Men får jag ordning på det så kanske jag ska behålla det här operativsystemeet ändå.



Åh Linus kunde kissa på toaletten utan att gråt och skrik! Kanske  kommer han också kunna bli blöjfri framöver. (;

Av Jessica - 30 december 2009 10:02

Har sovit som en kratta inatt, har drömt en massa konstiga drömmar och vaknat för minsta lilla ljud som jag har hört. Det är så jobbigt när det är så! Tror även att jga låg och väntade ett tag och hoppades på att klockan skulle ticka vidarer så att det var morgon snart så jag fick kliva upp eftersom jag inte sov som jag skulle över huvudtaget.



Linus sov snällt som tur var, han somnade så där runt 22.30, vaknade 5 och skulle absolut ha  vällingen. Sen somnade han om efter den och nästa gång han vaknade var klockan runt 8! Så det var tur att han sov snällt annars vet jag inte om jag hade orkat med dagen alls.

Har pissigt ont i halsen också idag, så det känns som en dag som bara är helt fel!


Linus går runt och dammsuger med sin dammsugare nu. Det är tur att någon av oss tycker om att göra det. (; Synd bara att den inte suger upp allt skräp som borde sugas upp! :D


Men nu blir det att byta en blöja!

Men justja, jag har lyckats urskilja ett ord från Linus och lärt mig vad det menas med. Nämligen ordet bobba! Det är bada! Det kom jag på igår och om man frågar han om han kan säga bada så säger han bobba och springer till badrummet så det betyder faktiskt bada!

Han har sagt det ett tag men jag har inte förstått vad det har varit men nuså. (=


Nej, blöjan väntade

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards