Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

dagarna

Av Jessica - 27 oktober 2010 12:28

Dagarna går så hemskt fort! Hinner inte med och jag har så svårt att det är mindre än 4,5 månader kvar tills den minsta fisan fyller 1 år. Uff, hur fort kommer det gå?Det gick aldrig så här fort med LinusC men jag tor att det var att han aldrig sov och bara skrek hela första året mer eller mindre.Agnes sov nästan hela nätterna jämt. Visst, dagtid är det miss powenap delux som gäller men vad spelar det för roll när hon ändå sover på nätterna?Linus har sovit relativt bra nu, vaknar bara 1 gång varje natt nu och han ligger kvar i siängen och ropar på oss bara. Så det är helt okej faktiskt. Man blir stolt när man ser hur duktig han har blivit på allt. Han kan nästan prata nu också, visst har han fortfarande sina konstika ord. Tex plask plask är vatten. Inte alltid alla kanske förstår att han vill ha lite vatten att dricka när han ber om plask plask.Sen uttalar han inte så där jätte många ord rent heller men det skiter jag i. Huvudsaken är att han kan bröja prata.Här hemma försöker vi annars att få allt att fungera, det är emellantid jobbigt med Linus. Han har ju alltid haft en egen vilja av stål sen han föddes. Man blir galen emellanåt men samtidigt är det kanske bra för hans framtid. Så det här med trots tror jag inte att han lider av. Har insett att det är bara att försöka att inte låta mitt humör slås ner av honoms. Han kanske gör sitt uppror mot mig nu så han är snäll när han kommer upp i tonåren?Man är nästan lite glad att det första barnet var jobbigaste. Allt känns så sjukt lätt med Agnes. Hon sover, hon gråter nästan aldrig, inge bråk med matningen osv..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards