Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Jessica - 11 oktober 2010 14:08

Har haft det lite små tungt här hemma. Två gnälliga barn och en karl som jobbar hela tiden. Tur han var ledig igår annars hade jag blivit helt galen. Agnes har fått sin andra tand, i underkäken. Jag håller tummarna att nästa två ska dyka upp i överkäken så hon blir en liten råtta. ;-) Vad har hänt mera? Hon har ramlat ner från min säng också. Spännande värre var det! Så nu har mina båda barn gjot vurpa ur sängen och jag tror att Agnes var tidigare än Linus att göra det.Hon tar sig framåt utan problem nu också. Justja, hon gör det berömda bebisjucket också så vem vet, kanske kryper hon framåt också någon gång om inte alldeles för länge. Hon är rätt söt när hon står på alla fyra och funderar på hur hon ska göra sedan.Älskade Linus har lärt henne att röra sig framåt i läragåstolen också. Han är så duktig så!!Igår var vi iväg upp till sidsjön och Linus matade ankorna, en bet han i fingret också. Det tyckte han var jätte skoj! Sen på eftermiddagen var vi till äventyrsparken också. Linus slängde sig med huvuvdet före ut i den största rutshkanan! Han blev arg när jag sa åt honom att sitta på rumpan! Det gick inte lika fort då nämligen för skorna brmosade upp lite!! Han är då ingen fegis när det gäller något tror jag. :-DFredrik jobbar tills torsdag, han är ledig på fredag eftersom han jobbade nu i helgen och sedan har han tagit ut 2 dagar ledighet också. Blir lite skönt med ledighet tillsammans. Snart ska han ändå iväg till stockholm på alla möten och utbildningar som verkar vara runt samma tid varje år. Linus har sovit 2 natter nu, inatt och natten till lördag. Det går framåt med hans sömn iaf tycker jag. Nu vill sonen ha hjäpl med något. Bäst jag hjälper han när man får höra snälla mamma. :-P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards