Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Det bara rullar på

Av Jessica - 5 oktober 2011 10:10

Jag vet att det var otroligt längesedan som jag skrev. Har liksom inte känt att det finns något och skriva och vi har haft problem med dator. När vi hade problem med datorn orkade jag knappt starta den genom att jag gör allting annat genom mobilen så har den du kast bäst. Det som är jobbigt när jag använder mobilen till att blogga med är att det inte blir olika stycken utan allt blir som en enda klump. Lägga upp bilder är inte heller så skoj så det är därför jag inte loggar in via mobilen.Det har väl inte hänt så där otroligt mycket på sista tiden. Agnes är den som utvecklingen syns mest på. Hon kan riktigt mycket ord, räkna till 3, säger till när hon har gjort nåt i blöjan, har börjat använda pottan, växer så det knakar.Linus har nästan lärt sig säga R riktigt nu, kan skriva sitt namn och bara fortsätter vara världens härligaste pojke!Han är så mån om sin lillasyster så det nästan är lite konstigt. Alla säger att barn ska få egen tid med sin mamma och pappa. Linus blir alltså ledsen om Agnes inte får vara med. Han säger att då blir hon ledsen och hon vill vara med. Att hon kommer sakna de hon inte är med alldeles för mycket. Så det där med egen tid med barnen är sällan som vi har det så. Det är inte så roligt om den man ska göra nåt med är ledsen hela tiden för den andre inte är med. Så vi hittar på en massa saker tillsammans med dem ist! Går i skogen, leker på olika lekparker, iväg och grillar korv, hälsar på en massa vänner, pysslar hemma osv. Jag återkommer nåt framöver med bilder och lite tätare blogginlägg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards