Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

En härlig dag!

Av Jessica - 22 augusti 2012 19:38

Vilken härlig dag jag har haft idag!
Började dagen med att packa in barnen i bilen, hämta upp storasyster, vidare till mamma för att hämta upp henne och all fika för dagen.
Sen tog vi en tur till Vättaberget, kilade där och tog en snabbfika då Linus var bestämd med att man faktiskt fikar när man är där. (;
Sen så skulle vi vidare på våran roadtripp, visste inte riktigt vart vi skulle men vi kom på att det inte var så där hemskt långt till den thailändska paviljongen. Så vi tog sikte på den!
När vi kom dit insåg jag hur dyrt det skulle bli om vi löste in oss och barnen skulle absolut inte vara så intresserad över ett hus som såg lite annorlunda ut! Så vi gick där utanför och kikade och det räckte gott och väl för att vi skulle bli nöjda just då.
Sen när vi var där så var det lika bra att åka vidare till Dödafallet! Så sagt och gjort så brummade vi dit också. Vi gick halva vägen runt där och barnen tyckte det var lite roligt att se alla stenar, vatten och dessutom gå på trägången var rätt spännande. Halv vägs så tog vi oss lunchen vi hade med oss. Var gott att få något i magen då kan jag lova. Vi gick klart allt där och sedan så tog vi oss tillbaka till bilen. Släppte av mamma hemma hos henne, syster hos henne och sedan hem. När vi väl kom hem tyckte Linus att vi hade varit borta så länge på Vårat äventyr.
Med världens bästa barn som inte gnällde en enda gång så blev dagen helt underbar!
Tycker om när vi umgås så där!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards