Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

Halsband

Av Jessica - 21 mars 2013 20:44

Det blev inget bakande då det inte blev middagsbjudning. Det är söndag der gäller och vi hoppas att det ska fungera då! (:

Agnes gjorde klart sitt halsband som hon pysslade med och hon var så stolt när det var klart. Nu håller hon på med ett nytt men det ska hon ge bort. Linus tycker att det är tjejor som gör sånt bara utan han håller hellre på med att göra pärlplattor, rita, klippa och klistra i stället.

Imorgon ska jag och Linus följa med Agnes till hennes 3-års kontroll nere på Bvc i stan. Ska bli skoj att se hur det går för lilla damen med allt. Men jag vet att det är absolut inte några problem för henne. Är mest intresserad över hennes längd kurva och se om hon har växt på sig som hon ska!

Vi gör inte så där hemskt mycket mer än att inväntar på att lillasyster ska komma hem från Tunisien så vi får inbjudningakorten till bröllopet! Vill titta och känna på dem så vi kan skicka ut dem någon gång! (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards