Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Hej och hå

Av Jessica - 25 april 2013 10:46

Det skulle verkligen kunna vara toppen väder ute idag men det blåser hemskt mycket och rätt kyligt. Vi kör på en lekstund inne nu innan lunch. Idag måste jag komma ihåg att hämta upp Fatima på hennes skola när hon slutar för hos ska vara med mig tills ikväll. Tror att hennes små kusiner längtar efter henne då de frågar hela tiden om det är dags att åka och hämta upp hon. (;
Ska iväg och handla lite fika mellis efter det och så ska vi åka ut till Tallnäs för att hämta upp lite saker hos Sofia också. Har lite saker här hemma som jag borde ta tag i också, men det är svårt att hitta motivationen till det. Men det kommer säkert snart! (;

Alla dagens måste är redan gjorda så det är skönt. Det enda jag inte har gjort är att starta en maskintvätt men jag bokade tvättstugan imorgon så vi tar allt då ist. Ska tvätta sängkläder och massa handdukar så då är det lika bra att ta det där nere så det torkar på engång.
Nej, nu går det inte att dra ut på att lata sig mera. Bara sätta igång att göra ren syskonvagnen som vi nu ska sälja iväg. Är inte alls så mycket jag måste torka av den. Är lite smått vid Agnes fötter och så ska jag sätta tillbaka korgen under vi har tvättat... Förstår egentligen inte varför vi inte har sålt iväg den tidigare, den har stått i trapphuset i flera månader utan att vi har använt den. Den tar bara plats där nere och står och samlar damm, onödigt när det kanske finns andra som behöver ha en vagn.
Nu, upp och göra saker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards