Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 18 april 2008

BBH mottagningen och sånt

Av Jessica - 18 april 2008 15:53

tyvärr har jag inte orkat lägga över korten från kameran till datorn ännu, men jag ska göra det väldigt snart iaf! Det lovar jag!


igår så åkte vi upp till sjukhuset till BBH- mottagningen för att kolla Linus gulsot.  De använde den där konstiga apparaten i pannan på honom och värdet visade sig att vara lite högt, så hon kom fram till att hon skulle ta blodprov på honom för att få mera ett exakt svar.

Och om blodprovet visade sig att vara som apparaten så skulle Linus och jag få vara på avd. 45 och sola ett par dagar.

Iaf så fick vi åka hem och vänta ett par timmar..

När vi satt hos mamma och fikade så ringde hon och sa att proverna visade sig vara mindre än med apparaten men hon ville iaf prata med läkaren eftersom det är lite strul med lillhjärtat och sånt.

Så vi fick vänta några timmar till innan hon ringde och då sa hon att allt var bara bra!!!

Så vi behöver inte sola!!!


 igår fick vi besök :D

lina,andreas, thomas, jannika och danne kom och sa hej och tittade på det lille livet :D

Sen så kom kalle och vera på besök med en liten persent åt linus! värsta bra!! den kommer han kunna ha till sommaren!!! 


linus var jätte snäll inatt, han bara sov och sov, jag fick ju väcka han för att han skulle äta, och det var inet bara han som var snäll, utan också jag! För fredrik fick sova hela natten!!


nee, måste ta linus, han har nog bajsat nu! 


justja,  katarina (bm) ringde idag och gratulerade till det lilla livet :D

så hon undrade lite vad som hade hänt och allt sånt, så vi pratade igenom allt och så där.


 
 
Friday

Friday

19 april 2008 23:38

Hej, hur går det med bäbisen? Hoppas allt är bra med er! *kram* /frida

http://friday1984.blogg.se

 
helen

helen

21 april 2008 14:33

nä vilken tur! :) grattis till er två!

http://www.helly.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards