Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 15 december 2008

snart så (=

Av Jessica - 15 december 2008 11:28

nu är snart köket klart!! det är bara två skåp kvar sedan sitter alla där!! och det ryktas om att de kommer upp idag ;P

men jag är så glad iaf!! :D


annars så händer det inte så jätte mycket här hemma, nätterna är upp och ner men helt chockad när det är någon natt han har bara vaknat 3 gånger.

Men jag hoppas att det vänder snart, vill kunna leva ett normalt liv igen. Vill kunna umgås med vänner och kunna orka gå utan för lägenheten.


sitter här hemma och väntar på posten också, sitter och väntar på att en avi ska komma så jag kan hämta ut lite julklappar som jag har beställt :D


men ne, nu måste jag ta och hänga tvätten, sen diska och så vaknar väl lilleman nu också..


men vet ni vad? linus har något fel i huvudet iaf, han har inte förstått att när han klättrar upp efter möbler och ställer sig upp så kan han inte stå själv och inte gå själv heller, men det tror han, han släpper allt och om han tänker gå någonstans så slänger han sig rakt lång ut och vad händer? jo naturligtvis så dundrar han rakt lång ner i golvet.


nej, tvätten var det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards