Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Jessica - 10 juli 2008 19:21

jag har inte skrivit på evigheter och det är för att vi inte har internet hemma ännu.

men förhoppningsvis så får vi det imorgon iaf (=

vad har jag gjort senaste tiden då mer än flyttat och försökt få ordning hemma?

har väl umgåtts med vänner, sett film, badat och grejjat hemma i lghten!

har börjat fått ordning på det mesta men ännu är det lååååång väg kvar tills det är ordning där.

kan bero lite på att när det är fint väder så vill man inte sitta inne och packa upp allt och skruva och grejja eftersom då vill man vara ute i solen och åka och bada!! :D

jag har badat men inte på kuben iaf, och jag tänkte inte gå dit nåt i år tror jag.. utan jag håller mig där man kan vara blek och fet eftersom min kropp inte ser ut som den borde göra och det är riktigt jobbigt även om jag skulle kunna skylla på att jag har fått barn...

men men..


linus växer så det knakar, om två hela dagar så blir han 3 månader!!

uffa vad tiden går fort..

och kl 19 varje kväll så får man höra hans ljuva stämma iaf :P

det är lixom en klocka som han har ^^


linus har även börjat med en dum sak, en sak som man kan bli mkt rädd för..

han slutar att andas emellan åt så man får typ skaka lite på honom och blåsa han i ansiktet..

vi har varit iväg till sjukhuset (barnakuten fick vi tid till) men eftersom han andas normal då vi var där så kunde de naturligtvis inte kunna avgöra vad som är felet om det är något fel.

utan nu får vi avvakta och se när det händer igen och då får vi ringa eller åka in påengång.. och vi får gärna ta tid och se hur länge han inte andas?!?!? vem fan vill låta en liten bäs vara utan att andas?!??!?!

förstår inte hur läkare tänker...


nee, nu ska lilleman ha mat igen..


justja, vi är hos mormor nu så jag snikar på kusin rickards dator och på mormors grannars internet ^^

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards