Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Jessica - 22 juli 2008 18:22

tack alla söta ni för era kommentarer! jag lovar att jag både ska ringa och sånt och be om hjälp så fort jag behvöer de nästa gång!! tack så jätte mkt, det betyder verkligen otroligt mkt för mig!



idag började fredrik att jobba kl 13 så han fick äran att köra ut mig till mormor innan, vi plockade upp min mamma och syrrans lilltjej fatima. hon är dock inte så liten utan hela 7 år nu och så har hon blivit så lång!

hon sitter här bredvid mig nu och vill titta på när ja bloggar och så var hon med och bestämde vad jag skulle skriva :D


fredrik åkte även och hämtade min kusin rickard hemma i matfors, eller det kanske var på ica som han blev uppplockad!

iaf så fredrik fick åka och jobba påengång och vi andra fikade lite och så.

gjorde maten åt linus och gav honom den och då kom mamma på att hon inte alls var så sugen på att bada så hon kunde stanna hemma hos mormor med linus så fick jag bada iaf! och jag kan ju inte direkt tacka nej till en liten snabbbarnvakt inte :P


så rickard, robin (kusinbarn) och fatima och så jag då så klart vi bytte om och vandrade över vägen, igenom skogen och äver två åkrar så var vi framme och kunde hoppa i.

dock så fick man ju gruva sig lite för det var inte direkt så jätte varmt men solen tittade fram och det blev blå himmel och då kan man ju inte bara säga nej till att hoppa i!

sen att det fortfarande tokblåste har inte med saken att göra :P


fredrik slutar 21:15 idag och då ska han hämta mig, linus och fatima. och så ska vi åka och dumpa av mima hos syrran och sen hem och sova tror jag! för jag är då fruktansvärt tröttis justnu...


nu fick jag ett sms och så ska jag gå och göra lite mat..

haha rickard och robin är ju bara 13 år men nu fick min mormor för sig att de skulle sluta 9an snart.. vettefan  hur hon tänkte. ^^


nee, nu gråtade lilleman också, så mat till honom!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards