Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Jessica - 11 juli 2008 18:27

jaha, nu sitter man ute hos mormor igen och väntar på att hon ska komma hem.

fredrik och jag var ute på ikea och shoppade gardiner och gardinstänger och lite smått och gott så då kom vi på att vi skulle ta och köpa med oss fika och åka till mormor och umgås med kusin och mormor. men inte fan var de hemma inte, de hade åkt in till stan med morbror rolf för att handla mat..

så nu sitter vi här och väntar..


igår kväll så kom myrström hem till oss och så såg vi på film, vi kollade på råttantoui eller hur det nu stavas :P

andra gången jag såg den filmen men de gör inget..

myrström och fredrik är ganska bra på att hyra filmer som jag redan har sett!! :P

förstår inte hur de lyckas :D

men men ^^


imorgon ska vi åka till min kusin och hennes karl! ta med lika fika och så..

tänkte att de skulle få snusa på linus, eller iaf nillan :D

hon vill ju det och det var så längesen hon fick snusa på han nu.. och hon måste ju göra det ofta efersom som det är hon som ska vara gudmor åt honom :D


nee, nu ska jag fan spela lite xbox medans vi fördriver tiden, fredrik ville även låna rickards dator en sväng så det är bäst  jag ger honom den.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards