Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

herregud va fort det ska gå

Av Jessica - 11 december 2009 14:33

Sitter hemma hos mamma idag igen, men vad ska man göra annars när man är ensammen med Linus och har tråkigt? När han dessutom är sjukis igen?.. Det är skönt att vi har hostmedicinen kvar åt honom så jag slipper hämta ut mera.

Trodde snoret och hostan skulle försvinna snart men det verkar inte riktigt vara så.


Idag blev jag lite glad när jag såg att det små snöade men det lär inte vara kvar. När ska snön komma till Sundsvall i år egentligen? Och stanna kvar?!?


Idag ska jag få middag av mamma och det uppskattas jätte mycket av mig och Linus! Att det dessutom är spagetti och köttfärssås som man ska få stoppa i magen gör att det blir ännu godare. Vattnas i munnen bara jag tänker på det. (;


Fredrik är i spanien och svettas nu. :P Fick ett sms av honom förut där det stod att han svettades. Jaha? jag är inte avundsjuk :P

Kanske lite att få sova ett par nätter helt rakt igenom utan att behöva kliva upp för att man ska slippa höra hyseriskriket.

Linus var snäll igår, somnade straxt efter 22 och vaknade första gången 03:34 och sedan 7:20. Skulle vara skönt om han kunde sova bort den där halv 4 igen och sova ett par nätter som han gjorde innan han blev sjuk första omgången nu.


Annars då?

Bukväggsproblemet har minskat lite sen jag var upp till ortopedtekniska och fick hjälpmedlet och det är skönt. Kan gå rätt normalt nu utan att behöva vika mig dubbelt. Gör fortfarande ont att lyfta Linus så man gör inte det mer än nödvändigt!

Bebisen i magen sparkar och lever om och rör på sig jämt känns det som. Vore lite snällt om den inte alltid väckte mig på natten också! :P

Åh, jag är så nyfiken vad det är där inne nu! Tjej eller kille?

inet så många veckor kvar nu, är i v. 24 nu redan!



Tror förresten att Linus är för lat för att prata, han har konstiga ljud för sig och dessutom kan han säga några få ord.

hjää = hjälp så pratar linus med sina ord, men han har några han kan säga helt riktigt också..

tack

hej då

hej

oj då


och några namn.. men det är typ allt. Blri intressant och se när resten kommer...

 
 
Jossan

Jossan

11 december 2009 21:32

Hihi, söt Linus, men det är ju så olika det där, L började ju prata då hon var 7 månader och nu bara bubblar det ur henne, lite jobbigt det med! Haha =P
Allt kommer så småningom =)

http://innebandyfrun.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards