Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Det går inte

Av Jessica - 29 december 2009 21:49

Det här går inte, nu går jag och lägga mig och sover och hoppas på att jag inte vaknar någon gång inatt. Har de senaste nätterna vaknat lö 00, 03 och 06 av att bebisen i magen sparkar, bökar och lever om. Vill inte få en unge till som bestämmer sig för att vara vaken på nätterna! Det räcker med att Linus fortfarande inte kan sova hela nätter.


Fredrik får ta nattningen av Linus när han känner sig trött. Tycker det är så super skoj med ett barn som inte behöver sömn lika mycket som sin mamma. :P

Linus sov inte ens 40 minuter idag på dagen och ändå håller han igång lika mycket för det.. Spelar inte ens någon roll hur mycket aktivitet den ungen får så blir han inte så speciellt trött. Men så är väl endel människor, ska påminna han när han är tonåring och bara vill sova! Då jävlar ska han få vara vaken och dessutom kliva upp tidigt. :P


Blev lite halv less på Fredrik förut också, vi bestämde att vi skulle försöka åka och handla imorgon. Det bestämdes innan vi åt middag, för en timme sedan då klämmer  han ur sig att han jobbar kväll imorgon. Så när hade han tänkt att vi skulle hinna handla efter jobbet egentligen?

Blir intressant och se hur han tänker utföra det här. (=

Det blir hans alldeles egna uppgift att lösa det.


Tror även att det har brunnit för Linus nu, han står framför spegeln i hallen med sin pyjamas på sig och så har han skidglasögon på sig och står och pratar och låter konstiga ljud. Linus nya ord är tomte! Sen kanske inte alla hör att det är tomte men om man lyssnar noga så är det de. Han har sitt egna språk, så det blir  intressant och se när han kommer prata. Vi väntar med spänning, undra vad "normala" är för hans ålder. Huvudsaken är väl att han är utvecklad med allt annat och att han förstår allt man säger och det gör han. Det vet jag iaf och han kan göra allt annat och är jätte duktig på att göra massa saker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards