Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Vilken dryg natt det var

Av Jessica - 30 december 2009 10:02

Har sovit som en kratta inatt, har drömt en massa konstiga drömmar och vaknat för minsta lilla ljud som jag har hört. Det är så jobbigt när det är så! Tror även att jga låg och väntade ett tag och hoppades på att klockan skulle ticka vidarer så att det var morgon snart så jag fick kliva upp eftersom jag inte sov som jag skulle över huvudtaget.



Linus sov snällt som tur var, han somnade så där runt 22.30, vaknade 5 och skulle absolut ha  vällingen. Sen somnade han om efter den och nästa gång han vaknade var klockan runt 8! Så det var tur att han sov snällt annars vet jag inte om jag hade orkat med dagen alls.

Har pissigt ont i halsen också idag, så det känns som en dag som bara är helt fel!


Linus går runt och dammsuger med sin dammsugare nu. Det är tur att någon av oss tycker om att göra det. (; Synd bara att den inte suger upp allt skräp som borde sugas upp! :D


Men nu blir det att byta en blöja!

Men justja, jag har lyckats urskilja ett ord från Linus och lärt mig vad det menas med. Nämligen ordet bobba! Det är bada! Det kom jag på igår och om man frågar han om han kan säga bada så säger han bobba och springer till badrummet så det betyder faktiskt bada!

Han har sagt det ett tag men jag har inte förstått vad det har varit men nuså. (=


Nej, blöjan väntade

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards