Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg under december 2009

Av Jessica - 10 december 2009 15:20

Ingen dator hemma ännu.. Känns både skönt och ändå inte, för man känner sig rätt låst emellanåt om man inte har något att göra. Tidsfördriv vid datorn är ju aldrig fel när man är ensammen eller när Linus ligger och sover.


Ikväll åker Fredrik till stockholm för att sedan åka till barcelona imorgon. Innan det ska vi iväg och fira Louise som fyller 17 år idag. Så grattis till dej!!

Tror vi ska äta middag där ändå. (=


Har inget att skriva om heller, har inte gjort så mycket. Spelat kort med mamma och fikat en massa. Så jag har inte gjort något alls. Blir intressant och se hur många dagar det tar innan jag brinner av på lilleman. :P

Man kan bli tokig för mindre ibland...


Tappat all lust till allt också, men det är väl så emellanåt..


Nu fanns det inge mera tid att sitta här ändå. Får se när man sitter nästa gång vid en dator

Av Jessica - 7 december 2009 16:12

oj, vad längesen jag skrev!! Men vi har ingen dator hemma för Fredrik har varit tuvngen att lämna in den för han har förstört några inställningar. Sen har jag inte mått så super bra och till råga på allt så har Linus blivit dunderförkyld!


I fredags fick ortoped tekniska min remiss så jag ska dit imorgon och jag hoppas det blir bättre annars vet jag inte vart jag tar vägen, kan knappt gå, stå, sitta eller ligga. Har världens jobbigaste dagar för tillfället och vad händer om det här inte hjälper? Finns det något som ens hjälper då?


Annars då? Fredrik är på julfest med jobbet idag, kommer hem jätte sent. Imorgonbitti 5:45  kommer taxin och hämta honom för han ska ner på kurs över dagen med jobbet. Då kommer han hem sent, torsdag drar han, Jens och Örjan till spanien och ser på fotboll och kommer hem på måndag kväll.


Ska väl vara därför Linus har bestämt sig för att bli sjuk igen!! Han slutade med sin pencillin kur förra helgen så man ska väl inte bli chockad att allt börjar om igen nu eller nåt sånt där!


jaha, nu kan jag inte sitta här mera, måste prata lite med Sofia och mamma...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards