Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Jessica - 4 juli 2010 09:18

Vad varmt det har varit de sista dagarna!

Det är nästan så det är hemskt jobbigt faktiskt, mina barn har då tyckt det varit lite små jobbigt. Man märker det på Linus genom att han gnäller om allting och ingenting och sen så stackars Agnes, hon vill bara ligga vid bröstet och så svettas hon till tusen.


Igår eftermiddag när solen inte stekte alldeles för mycket drog vi iväg och tog oss premiär doppet. Vet inte om jag tyckte att det var så där hemskt varmt i vattnet. (; Om inte annat så var det riktigt skönt iaf!

På vägen dit så tutade vi på Sara som var ute och gick, tror inte hon såg att det var vi. (;

Agnes somnade när vi kom fram så det var så skönt så jag fick bada en sväng. Tur hon kunde ligga i vagnen en liten stund utan att vara helt hysterisk.


Inatt har det varit tungt, sovit med balkongdörren hel öppen men ändå har det varit lite för varmt för att sova.


Nu ska jag äta frukost och klä på mig innan vi ska iväg och handla allt. Nu vill jag att det ska regna eller nåt sånt där så känns det bättre att vara och handla. :P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards