Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Jessica - 7 juli 2010 10:47

idag är det onsdag, dagarna bara rullar på i ultra fart känns det som.

Var ut till mormor igår och så var vi där så Linus fick leka med Elin och springa omkring naken fis!

Men han vägrade kissa utan blöja så det kommer bli intressant och se om vi någongång kommer kunna lära honom att vara utan blöja. (;

Sen var tanken att han skulle bada men eftersom han är livrädd så vågade han knappt gå fram till poolen.

Jag förstår inte hur det kan ha blivit så här, jag som fick bråka med honom för att han skulle kliva upp. Nu måste man tvinga honom när han ska bada/duscha och han är helt hysteriskt rädd för vattnet. Det är hemskt...


i måndags vet jag inte riktigt vad vi gjorde, har för mig att vi var iväg och skulle ta oss ett dopp men jag glömde allas våra handdukar så det blev inget dopp. Robin blev nog surast för han var mest peppad på att bada. Linus var glad att inte behöva vara där i närheten vattnet. :)


idag ska vi nog ta med oss pojkarna och åka till mormor. Dels för Linus ska vara utan blöja och att han kanske törs kunna bada lite eller iaf närma sig poolen. Verkar bli schysst väder idag igen, fast ska jag vara helt ärlig så skulle det kunna få komma en dag med lite regn, skulle behöva göra massa saker här hemma men det skjuts upp när det är sånt fint väder ute. (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards