Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Mars månad...

Av Jessica - 8 mars 2012 10:17

Jaha, då har vi gått in i ett nytt år. Vet att det var otroligt längesedan jag skrev men det har inte funnits någon lust alls till att skriva. Men efter mycket frågor av nära och kära som bor en bit bort tar jag och skriver igen då.

Men det blir bara en liten snabbis idag då vi har lite annat för oss. Men det är bättre att skriva lite än inget alls sas det visst. (;


Vi har gått in i mars månad där vi alla fyller år, Fredrik är firad och nu börjar vi planera Agnes dag(ar) då vi måste försöka få ihop så alla kan komma och så.

Det blir inte bara en enda dag som vi hade tänkt först utan det blir flera men det gör inget, skönt ändå att allt inte blir en enda dag då det är så stressigt och då känns det knappt så man kan umgås eftersom vi är så många.

Agnes har blivit helt galen i Hello Kitty, förstår inte hur hon kan ha blivit det då jag inte riktigt tycker om den figuren. Hon vägrar ta på sig tröjor om det inte är Kittytröja som hon säger, har bara Kittyspännen i håret också.

Men det är så mysigt med Agnes, hon leker så mycket olika roll lekar nu, hon leker doktor med sina dockor och naturligtvis mamma, pappa barn lekar och lagar mat till dem och pysslar om henne Hanna och Mimmi.

Pratar otroligt mycket jämför med vad Linus gjorde i den åldern också. Underbara barn!!


Linus, han är så förståndig liten kille. Väldigt mån om alla nära runt honom, det är viktigt att man inte glömmer någon eller att någon blir utan.

Men han är även en liten busig grabb som gärna drar in andra i sina upptåg också. (;

Intresserad över bokstäver och räknar lätt över 30 numera också. 

Han tränar ofta själv också på att säga bokstaven R, så jag tror han hör själv att han inte säger R rent fortfarande. Så jag tror att det kommer släppa snart för honom.


Nu ska vi göra oss i ordning för dagen och sedan inväntar vi lunchtid för efter lunch ska vi ta och hitta på något.

Det snöar lite lätt idag, det är vi glada för, vi vill nämligen inte ha vår här riktigt ännu. Tycker att den här vintern har gått för fort, den var inte så lång heller och väldigt lite snö har vi haft.

Mest bara is.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards