Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Jessica - 26 mars 2012 12:50

I fredags fick barnen cykla upp till deras farmor. Agnes trampade väl inte så mycket utan hon åkte mest! (;

Vi fick riktig god mat där, fläskfile och klyftpotatis. Åt så vi nästan storknade tror jag, vi surrade lite och sen hade klockan tickat på så att  vi var tvugna att gå hem.

Vi hade lovat Linus att vi skulle ha lite fredagsmys med popcorn så fort Agnes somnade men det blev inte så, för hemma igen så la sig Linus på soffan och bad om mera Alvedon i rumpan och sedan efter en stund så somnade han.


I lördags började vi våran renovering här hemma, fick hjälp av min snälla morbror Kjelle som tur var!

Han var bara tuvngen att hjälpa mig att bredspackla en vägg som vi har haft problem med hela tiden!! 

Men nu blev det bra och det var ju tur det för annars vet jag inte vad jag hade gjort!


Söndag, då började vi slipa lite och så där. Efter lunch skjutsade vi iväg barnen till min storasyster så de kunde vara där och leka undertiden vi målade om här hemma.

Så Fredrik och jag målade och vi hämtade barnen och åt mat. Efter det behövde jag få lite hjälp av min morbror igen så han och min kusin Bea kom hit!

Det var skoj att hon följde med!!

Synd bara att jag hade sådan äcklig huvudvärk så jag var  tvungen att gå och lägga mig tidigt som bara den!!


Idag ska jag tapetsera fondväggen här hemma och sedan är det rummet näst in till klart! Bara golvsocklarna kvar där då och de går ju fort att få upp! (;



Var meningen att endel av famlijen skulle ta och komma till mig på fredag men nu har det blivit andra planer så jag får se om de kanske kan komma på måndag då ist?..

Det visar sig, det blir bra vilket fall som helst! :D

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards