Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Jessica - 13 januari 2013 22:07

Känns som helgen bara försvann utan att jag hann med. Alltså den sista tiden har jag inte hunnit med mig själv känns det som! Känns inte alls så där otroligt roligt att det är måndag åter igen imorgon men vi har haft det härligt tillsammans i helgen..
Igår åkte vi upp till Ljungaverk, fikade, åt lite, surrade en hel del och så snusade vi bebis! Mysigt värre!
Var där princip hela dagen och det var härligt.

Imorse funderade jag och Fredrik på vad vi skulle hitta på, efter en liten stund var det bokat att vi skulle fika hos Veronica och Kalle. Linus blev så glad när han skulle få vara med Noel! Så roligt att se när han blir glad.
Tog en promenad dig och jag trodde jag skulle frysa ansiktet av mig innan vi var framme! Tur vi fick super goda kakor till kaffet! Det vägde upp promenaden dit (;
Barnen lekte och spelade själva medan vi andra fikade och pratade en massa strunt!
Kan berätta att jag inte såg framemot att gå hem men det var bara att bita i det sura äpplet och vandra det! Fy farao vad det drog kallt! Men barnen blev pigga och de tyckte att det bara var lite kallt (;

Fredrik kollar på något dålig film nu och jag funderar på om man ska ge upp det här och lägga sig i sängen. Läsa en bok tills man somnar med den vore kanske något.
Det lutar nog åt boken. Har inte läst ut en enda bok efter jul och det är skandal! Dåligt gjort av mig.
Nu blir det boken

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards