Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Jessica - 21 januari 2013 22:39

Namnsdagsbarnet har trott der varit sommar idag.
Att hon har ytterst lite kläder på sig inne gör mig inget alls, men när hon inte ska ha mössa eller något på händerna säger jag faktiskt till. (;

Idag har vi roat oss genom att packa det mesta idag, har lite små saker att packa ner imorgon bara.
Vi lyckades få upp takboxen på bilen också. Så där i sista minuten ska man alltid vara ute har jag hört.
Var en sväng på ica också för att inhandla lite gott till resan. Man måste h något gott när man åker långt.

Nu ska jag läsa klart boken och sedan sova stenhårt hela natten. Fredrik sitter ändå i tvrummet med datorn och spelar med några så då kan jag lika gärna läsa slut på boken.

Jag måste vara världens snällaste sambo som har ordnat matlådor åt Fredrik så han knappt behöver använda spisen här hemma i veckan. Världsbäst va!?! (;
Eller så är det så att han är ganska bortskämd. Har nog tagit det där med "curlingmamma" till en annan nivå helt enkelt ;D

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards