Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Jessica - 20 januari 2013 22:04

När man har en annan soffa så tror jag bestämt att vi måste flytta lite på tavlan! (;

Fredrik och jag lastade in soffan i bilen (underskatta inte storleken på utrymme i V70!). Okej, hela soffan fick inte plats men nästan. Så man ska inte alls klaga. Sedan när vi står hemma i våran trapp och det är knöligt då jag är kort, soffan är stor och otympliga och lite lätt tung. Inte så där ofantligt tung utan mer lite små jobbig och dessutom när man inte får något bra tag så var den ännu jobbigare. Står och bökar och då kommer det en snäll man och tar över så jag slipper bära den. Mannen och Fredrik bar upp soffan på nolltid och det var väl hur snäll som helst?!?!
Verkligen toppen tyckte jag!!

Så nu har vi en skönt soffa här hemma, alldeles lagom stor är den också för det här rummet! Att ligga och sova i den är verkligen inget problem. Så vi ger den tummen upp! Ångrar absolut inte just nu att vi sålde våran soffa, den här går det att dammsuga under utan problem!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards