Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Ändrade planer

Av Jessica - 27 april 2011 10:59

Tanken var att mamma skulle komma och hälsa på oss idag men hon har blivit sjuk så hon kan inte.

Så våra planer blir lite annorlunda än vad som var tänkt, vi tar oss en prommis efter lunchen och då går vi och hittar någon rolig lekpark som vi inte har varit i på länge. Får se vart vi tar vägen helt enkelt.

Funderar på om vi ska ta med oss lite saft och bullar och äta lite god mellis där vi kommer vara också. Tror att barnen kommer kunna tycka det vore lite skoj.


Den här årstiden tycker jag det är lite svårt att veta hur mycket man ska klä på barnen egetnligen. Man vill ju inte att de ska få värmeslag för att jag har klätt på dem för mycket, men man vill ju inte att de ska bli sjuka för att de fryser.

Jag kör lite på att det är bättre att klä på lite för mycket så man kan ta av ist. :D



Annars då? Känns som att klockan är grymt mycket mer än vad den är. Känns lite som att det är snart middags dags fast det är lunch dags. Riktigt jobbigt är det. Antar att det kommer att kännas lite bättre sedan när vi väl har ätit lunch och kommit iväg på det vi ska!


Linus har börjat igen att han alltid är så hunrgig så fort han har tråkigt, man har sagt nej eller något sådant. Man blir smått galen på att hela tiden säga, nej du är inte hungrig. Sedan får man höra det där tjatet hela tiden tills man ger honom något.

Han kan äta hur mycket mat som helst, om han inte får göra som han vill sedan blir han sååå hungrig igen och måste äta. Man vet att han verkligen inte är hungrig men ändå tjatar han ihjäl sig tills han får något att äta. Vet inte riktigt hur man ska hantera det hela heller. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards