Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

vilken dag det blev ändå

Av Jessica - 27 april 2011 23:02

Vilken bra det blev ändå!

Sofia kom och hälsade på oss!!

Trodde Linus skulle vara betydligt mer blyg än vad han var, han var de i 2 sekunder kanske sen var det som vanligt för honom.

Agnes däremot var väldigt skeptisk mot Sofia först, men sen släppte det och Agnes pussade och kramade på henne rätt mycket. (;

Vi var ute i lekparken till Sofia kom, då blev det lite snabb fika där ute och sedan gick vi in och surrade skit och myste i soffan typ.


Efter middagen så tittade barnen och jag lite på barnprogram, sen lekte vi lite. Blev badning för vildingarna och sedan fick Linus faktiskt spela wii fram till vällingsdags.

Vi stängde av när jag sa till och det var inge bråk eller så, de drack välling, borstade tänder, myste ihop, lades i sina sängar och sedan sov de.

Så nu ska jag väl göra det jag också.

Har trott hela dagen idag att det faktiskt var torsdag, till min besvikelse var det visst bara onsdag.


Pst, Agnes drog en feting vurp utanför konsum idag så hon har skrubbat sönder sin näsa och den har blivit dubbel så stor som den brukar vara. Och så har hon ett litet märke i pannan. Men nu är det gjort och förhoppningsvis behöver hon inte landa på näsan något mera framöver. (;


Barnen har inte ens frågat efter Fredrik idag, hur ska man tolka det?

Att de har haft det så skoj så de inte ens har märkt att han inte har kommit hem helt enkelt?.. Får anta att det är därför

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards