Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Det tickar sakta neråt!

Av Jessica - 27 april 2012 09:05

Inatt har jag sovit väldigt lite och väldigt oroligt. Vet inte alls varför det blev så heller, låg bara och vände och vred på mig hela tiden och jag kan inte hålla koll på hur ofta jag kollade på klockan heller. Blir nog en hemma dag i lugnet tecken här hemma. När jag sover så här lite som jag har gjort då får jag ont i magen och lite lätt illamående som hänger med tills jag får sova igen. Känns som jag skulle kunna somna sittandes när som helst och har jag riktigt tur så kommer de små tussarna här hemma slockna en liten stund på eftermiddagen idag då de var vakna lite länge igår för vi myste och såg på film när Fredrik var iväg på styrelsemötet. 

Jag tror vi inte har något inbokat alls denna helg, det känns rätt skönt på någotvis ändå. Vi får se vad vi hittar på, allt beror på väder och vind. Och Linus längtar tills hans pappa är ledig så han kan vara med honom jätte mycket berättade han för mig idag.

Han blev så glad när jag sa att Fredrik är ledig imorgon och på söndag och att han jobbar bara lite på måndag för att sedan vara ledig med oss på tisdag också.


Blev så glad när jag klev på vågen imorse, den tickar sakta men säkert neråt fortfarande! Och ni kan inte ana hur mycket skit, fika och massa gotta jag har ätit de senaste veckorna!

Trodde att den skulle ha gått uppåt eftersom jag har rört på mig minimalt dessutom. (;

Men nej, den här gången har jag nog haft tur!!

Jag har så svårt att förstå de som håller på med lchf och allt sånt, vad händer om ni börjar äta "normalt" igen då? Kan ni någonsin göra det?

Jag äter allt och rör mig lite men ändå så fungerar det här med regelbundheten, normalportion och att man kan äta allt men kanske inte varje dag.

Jag är helt säker på att jag kan hålla det här med vikten också. Jag siktar inte på att gå ner i vikt utan jag är så förbannad glad att det sköter sig själv nu när jag tänker att jag inte behöver äta 4 bullar hos mormor utan jag tog faktiskt bara 2. (;

Det är verkligen inte långt kvar tills mina 20 kg har försvunnit. Kan nog med säkerhet säga att innan maj är slut har jag gått ner totalt 20 kg. Och jag älskar det! Men jag är inte där ännu men det återstår och se om det fortsätter som det gör just nu!

Förhoppningsvis sitter förlovningsringen på plats igen också då! Men man vet inte, mina korvfingrar verkar förbli korvar som vanligt :P


Nu ska jag se om barnen vill se en mysig film med mig, blir lugnt nu innan lunch.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards