Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

4 hela år idag!

Av Jessica - 12 april 2012 21:54

Grattis älskade Linus som fyller 4 år idag!!!

Min älskade lille pojke fyllde 4 år idag, han har blivit stor kille nu.


Jag blir alldels tårögd när jag tänker på hur stor han har blivit och hur länge han har funnits här hos oss. Det är otroligt vad tiden har gått fort, han låg ju nyss i min mage!

Och det var ju bara för någon dag sedan han sparkade mig så hårt så vattnet gick och lillfoten tittade ut. (;

Det känns verkligen som så fast det är hela 4 år. Jag kan knappt fatta att det har gått så lång tid.


Vi började dagen med att väcka lilleman med sång och paket. Vi hade en väldigt trött Linus som inte orkade öppna presenterna så Agnes fick lov att hjälpa honom. 

Men det gick så bra ändå och han blev glad över de lilla han fick.

Sedan myste vi på medan Fredrik gick på jobbet och vi inväntade min mamma, stora syster och Fatima.

De kom och vi fikade lite cupcake och kakor. Spelade kort medans barnen lekte och hade sig.

Efter ett par timmar kom Fredrik hem och straxt där efter kom Nillan (Gunilla, barnen gudmor och min kusin). Vi fikade då tårta och så blev det mycket mera paketöppning. 


Vi har haft det otroligt mysigt och en bra dag idag! Linus valde även macka och lite mjölk till kvällsfika då han själv sa att han var en stor kille så han ville inte ha välling.

Otroligt bra, hoppas att det håller i sig också. Och huvudsaken är att han äter något på kvällen då han brukar vakna så hungrig på natten annars.


Imorgon kommer min pappa och barnen väntar på morfar. Fredrik gick och handlade lite snabbt nere på konsum nu ikväll och när han kom tillbaka blev Agnes så glad och skrek morfar. Hon blev rätt besviken då det visade sig att det bara var Fredrik och ingen morfar som kom. (;


Nu ska jag titta på BigBrother en sväng innan jag ska krypa ner i sängen.

Pst, det är skönt att det snart är färdig firat här hemma. :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards