Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Jessica - 28 november 2012 10:14

Inatt drömde jag en fruktansvärd dröm, det är den värsta drömmen någonsin. Återupplevde alla tragiska känslor och den hemska situationen. Allt var med, stoppet efter vägen, juicen jag inte kan dricka längre, toaletten, varuhuset, ambulansfärden, den hemska väntan, smärtan, operationen, uppvaknandet under operationen, klockan på väggen på väg till uppvaket, farbror som inte hörde något på uppvaket, sen upp på rummet, den där personalen som inte borde få jobba där efter det, allt som man hörde och kände där, resan hem. Och det är på resan hem jag vaknade och jag hade inte någon aning alls vart jag befann mig. Hade sådan hemsk smärta i magen och illamående när jag vaknade ända tills jag kunde lugna ner mig själv och intala mig att det var bara en fruktansvärd dröm denna gång.
Det blev alldels för lite sömn för min del inatt, kunde aldrig få riktig ro att somna om helt efter det.

Det blir att göra väldigt lite här hemma idag, vi ska gå ut och leka i det där lilla vita som kom inatt, det som inte ens täcker gräset. Jag ska sedan putsa ett fönster eller två och försöka se om jag kan få någon ordning på persiennerna, måste kunna gå att dra upp på någotvis, måste hitta igen snöret som ska vara där. Tänkte ta och byta gardiner också när jag ändå är i farten.

Igår kom Maria förbi här en sväng, hon hade med sig lite vinterkläder till mig! Då nu har jag jacka, täckbyxor osv. Fick ärva byxor av Ebba som hon har ratat fast det är absolut inget fel på dem!
Ingen är gladare än jag!

Lördag ska barnen vara hos Örjan och Maggi då Fredrik och jag ska iväg på liten shopping tur inför julen! Ska köpa Agnes julklappar då har vi bestämt.
Sen ska vi titta på lite mera saker då det var så hemskt bra erbjudanden. (;

Nu ska det pysslas med lera innan det är dags för lunchen!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards