Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Lite tidigare

Av Jessica - 15 januari 2013 20:44

Idag var tanken att jag och barnen skulle vara hemma hela dagen, men så blev det inte då mamma fick ett telefonsamtal om att hon skulle få nycklarna idag redan. Så jag skjutsade henne till lghten och sedan åkte vi hem till oss för lite lunch. Agnes beställde pannkaka och tur jag hade ägg så jag kunde göra det. (;
Blev kaffe till efterrätt och sedan hämtade vi lite saker från förrådet som mamma fick ta av mig. Hon kan lika gärna låna dem när jag inte riktigt har bestämt mig vad jag ska göra med de sakerna. Lastade bilen full och åkte med dem till lghten. Dit kom Urban med släpp fullt lastad ned flyttkartonger, bar in allt och så åkte vi och hämtade ett sådant lass till. Imorgon ska vi flytta möblerna så det blir inte sådär farligt mycket att bära. Men det är lite tyngre saker. Men det blir verkligen bra det här. Blir en riktigt fin lght.
Linus frågade mig idag om hans pappa skulle åka och handla. Då frågade jag vad han skulle handla. Fick till svar ägg för Linus är sugen på kokt ägg.

Så det var bara att klä på sig och gå på en prommis så vu kunde köpa ägg och nu sitter Linus och äter kokt ägg till kvällsfika.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards