Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Friska igen!

Av Jessica - 13 februari 2013 09:58

Igår titulerade vi och helt friska och smittfria här hemma åter igen!
Linus sjuka gick över fort, inte ens ett dygn tog det. Han blev inte ens medtagen av den utan lite trött då han inte fick sova så där hemskt mycket natten han fick det.
Men det är alldeles förståligt! (:

Igår var vi alla 3 ute och lekte en massa, det var på tiden sa Linus.
Han har liksom väntat på att vi ska kunna vara ute i all den nya snön som har kommit sista tiden.

Pappan i den här familjen har åkt iväg på utbildning och kommer hem på fredag. Skönt för honom att gå lite semester och sova nu när sömnen har legat på minus ett bra tag.

Annars då? Har torkat ut på händerna så fruktansvärt mycket. Har fått sår på knoparna och nu svider det kopiöst mycket när man drar på handsprit.
Men det är det värt. Vägrar få magsjuka och mina stackars små barn ska då inte behöva ha det något mera denna säsong heller!
Misstänker att mina händer inte kommer se mindre hemska ut efter de här dagarna när man inte får hjälp med att tvätta händerna på barnen och så. Men så är livet emellanåt!
Det är tur det finns Klorin, tvål och handsprit till oändlighet hemma hos oss. Tror aldrig att det har varit helt slut någongång sedan vi fick barn. Men man kommer långt med dem!!

Vad gör vi idag då?!
Ingen aning vad vi hittar på. Har igen bil heller då Fredrik behövde ha den för att ta sig iväg dit han skulle, Söråker kanske?
Töntigt med obligatorisk övernattningar när det är i samma stad. Men men.. De har säkert någon tanke på det också. Kan hoppas att de har någon aktivitet tillsammans efter middagen eller något sånt.
Imorgon tror jag vi skulle få besök om jag inte minns alldeles fel?! Tror mamma skulle komma då faktiskt

Nu ska jag starta en maskin med tvätt återigen. Detta göra tar då aldrig slut. (;.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards